February 22, 2010

2010-02-22

Det är en helt vanlig måndag i mitten av februari.
När jag vaknade 05.10 stor termometern på -19,8 grader och det kändes inte alls speciellt lockande att kliva ur sängen.
Jag har Frondas låt Miljoner indianer på hjärnan.
Praktiken börjar rulla på och jag är inte längre koma-trött när jag kommer hem på eftermiddagarna.
Idag har Lollo lämnat korren och återvänder inte förrän på 4 veckor.

Utöver detta så har jag lagat mat, tränat med Malin och slutligen avslutat kvällen med kvällis och OS på tv. Har även hunnit med att fixa de sista detaljerna kring helgens bravader tillsammans med Mickis. Nu ska jag stupa i säng för att orka med ännu en fullspäckad dag imorgon.

God natt.

2 comments:

EMWA said...

hehe, undra hur du fått frondas låt på hjärnan? ;D

sandy said...

Nu kommer jag istta o lyssna på fronda hela dagen! Woho ;)