August 27, 2009

Slut på sommaren

Nu har jag just landat i soffan efter en liten hejdå-turne runt Kalix.
Kan inte riktigt fatta att denna sommar redan är slut, den känns som nyss jag studsade ut ur östa paviljongen efter att ha skrivit klart anatomitentan med 12 veckors sommarlov framför mig.
Börjar på riktigt tro att sommaren går dubbelt så fort som alla andra årstider.

Kommer sakna sköna gröna Kalix med alla mina hjärtan. Samtidigt ska det blir skönt att träffa alla sköna Umeå-polare och sätta igång med lite plugg och soulsearching.

Sommar 09 var sommaren:
-Då jag jobbade som en galning på IVAK
-Då jag spenderade mer till i Sunderbyn än vad jag hade tänkt
-Då jag ÄNTLIGEN var ledig när det var Vikmanfest
-Då jag fick svart bälte i mys
-Då jag stängde av hjärnan och jobbade på fritt flyt

Har hunnit med en himla massa under mitt sommarlov, men ändå känns det som att jag inte riktigt är klar med att vara ledigt riktigt än. Nå, det är väl bara att ta sig i kragen, Umeå väntar inte.

No comments: