September 23, 2008

Lat

Förmodligen beror det på att helgen spenderades i Övermorjärv. kanske beror det på att det var sol och varmt för första gången på flera veckor. Kanske på alla vackra vyer, promenader, uteliv. Kanske på all god mat i stora mängder vi har ätit. Eller på alla potatisupptagning. Eller helt enkelt en blandning av allt.
Min effektivitet från förra veckan är som bortblåst. Igår kände jag mig mest hjärndöd. Jag försökte tillochmed slippa undan träningen! Ursäkterna jag använde var:
-Jag är trött
-Jag har ont i ryggen
-Det är måndag (?)

Men den gubben gick inte, jag åkte iväg iallafall och trodde att jag var tillbak till mitt effektiva jag. Men näe. Här sitter jag, fortfarande i morgon rock och vill varken diska eller vika tätt. What to do?

1 comment:

Anonymous said...

klipp dig..