October 7, 2007

Helgen som gick

Min helg började redan i torsdags klockan 14. Det känns så skönt när helgen blir flera dagar längre, speciellt när man har stigit upp 05.10 alldelens för många dagar i rad samt jobbat med hela hjärnan full med snor.

Fredagen började med en lång och välförtjänt sovmorgon och fortsatte sedan med lunch och diverse missions på stan. Kvällen spenderas först på taco-buffe´ med Sandy, Ida och Hannah och fortsatte sen på before med en massa mer trevliga människor och idol-tittande. Hur trevligt som helst!

Lördagen började med att jag såsade på fram till lunch då mamma drog med mig till mom och moff, sen var jag även tvungen att släpa mig till ica för att fixa mitt glassjobb. Vid 15 mötte jag upp Sandy när hon slutat jobbet för en sväng till before för lite lunch/fika. Efter lunchen fick Sandy ett sug på REPA godis så vi marcherade dit och passade samtidgt på att hämta en bil på morjärvsvägen. Efter den svängen bar det av till sportis för att se Idas innebandymatch. Dom vann med 11-0 så det var väl inte den mest spännande matchen vi har sett, trevligt iallafall. Kvällen med Sandy avslutades med hämtmat på kina, soffhäng ocg en lite titt ner i RG. Senare på kvällen fick jag ett enormt sug efter alkohol, men var dock tvungen att dissa det och sova istället.

Dagen idag började med att jag låg och käkade en banan i min underbart sköna säng när Sandy ville ha mig med på gymet. Så jag studsade upp och infann mig på gymet 30 minuter senare. Sen har jag sett Jens hockeymatch nyss och nu väntar lite bullens varmkorv på mig.

Kvällen blir himla lugn, ska städa lite i väntan på att min bättre hälft ska sluta jobbet och komma hit och mysa. Ibland måste man ju få toffla lite också!

1 comment:

Anonymous said...

Efter allt häng med mig denna helg är du värd lite toffelmys ;) Så slipper jag förse dig med alkohol ;) Tack för en trevlig helg, och PUSS!