July 3, 2007

På Emmas begäran

1 person du pratat med idag:
Monika
2 saker som gör dig glad:
Mys och bra väder
3 egenskaper du skulle vilja ha, men saknar:
Lite matematisk förmåga, lite övertalningsförmåga och lite simultanförmåga
4 personer du vill bolla vidare dessa frågor till:
Sandy, Ida, Anton och Sussi
5 ord du förknippar med sommaren:
Värme, stugan, glass, gräs och jobb
5 TV-serier du gillar:
Grey's, Ugly Betty, CSI, House och Sex and the City
4 saker du varit med om/gjort idag:
Jobbat på 2b, plockat glass, pratat i telefon och ätit
3 saker du tycker om hos dig själv:
Min företagsamhet, min envishet (ibland) och min positiva sida (den negativa kan jag oftast vara utan!)
2 saker som irriterar dig:
Vissa supernonchiga människor och alla jäkla mygg!
1 tips du vill dela med dig av:
Tro inte på allt som sägs om piller!

2 comments:

Anton Wallin said...

Gor detta nasta gang jag far tid vid en dator :)
Mojitos ar inpluggad btw ;)

Anonymous said...

Jobbar du så mycket att du inte hinner uppdatera? ;/